Uvjeti kupnje i dostave

Općenito

Uvjetima kupnje utvrđuju se postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u INTERKOR web trgovini, na adresi www.lokoti.hr.

INTERKOR PLUS D.O.O. je Prodavatelj, a Kupac je svaki posjetitelj koji putem web trgovine ili na neki drugi način naruči barem jedan proizvod od Prodavatelja.

Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom naručivanja i/ili kupovine proizvoda snosi Kupac.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, skrećemo Vam pozornost da maloljetne i potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, te to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici. Djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Uz proizvode koji se nalaze u web katalogu nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tome, ne preuzimamo odgovornost za točnost navedenih podataka. U slučaju nezadovoljstva kupljenom robom svaki kupac ima (bez navođenja posebnog razloga) pravo na reklamaciju i povrat sredstava sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.

Cijene

Sve cijene na stranicama web trgovine www.lokoti.hr sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a od 25% te su, ovisno o odabiru kupca, izražene u hrvatskim kunama (HRK), eurima (EUR) i američkim dolarima (USD). INTERKOR PLUS D.O.O. zadržava pravo izmjene cijena bez prethodnih najava. Cijene iskazane na predračunu (koju ćemo Vam dostaviti nakon zaprimljene Vaše narudžbe u slučaju odabira plaćanja: uplata internet bankarstvom ili uplatnicom na naš transakcijski račun), biti će iskazane u odabranoj valuti (HRK, EUR ili USD), ne mogu se mijenjati u roku važenja ponude i obvezujuće su za INTERKOR PLUS D.O.O. kao Prodavatelja.

Narudžba

Svi proizvodi ponuđeni u našoj web trgovini mogu se naručiti putem web shopa ili telefonom i e-mailom: info@lokoti.hr. Narudžbe zaprimljene putem web shopa obrađuju se non-stop, od 00 do 24 sata, 365 dana u godini, a narudžbe zaprimljene telefonom ili e-mailom obrađuju se radnim danima, ponedjeljak-petak 7-19 sati, i subotom 7-14 sati.

Plaćanje

Način plaćanja u web trgovini možete odabrati ulaskom u pregled narudžbe, tj. košarice s odabranim proizvodima. Nakon što izaberete proizvode iz našeg kataloga, na način da upišete količinu i kliknete “Kupi”, pojavljuje Vam se u gornjem desnom kutu pregled narudžbe, tj. košarica s odabranim proizvodima. Klikom na “Pregled narudžbe”, tj., ulaskom u košaricu s odabranim proizvodima, imate mogućnost odabira načina plaćanja između slijedećih ponuđenih opcija:

Uplata internet bankarstvom ili virmanom (uplatnicom)

Kartično plaćanje

  • MasterCard
  • Visa
  • Diners
  • Maestro

Gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem)

Plaćanje internet bankarstvom, općom uplatnicom ili virmanom:

Nakon zaprimanja Vaše narudžbe, dostaviti ćemo na Vašu e-mail adresu predračun s uputom za plaćanje. Uplatu po predračunu možete izvršiti internetskim bankarstvom ili virmanom (općom uplatnicom) u bilo kojoj poslovnici banke, Fine, pošte… Nakon vidljive uplate ili dostavljenog dokaza o uplati, kupljene proizvode isporučujemo na željenu adresu dostave.

Plaćanje karticama u web trgovini:

Naručene artikle možete platiti jednom od kartica:

MasterCard karticama svih banaka

MasterCard karticama Zagrebačke banke (UniCredit)

Visa karticama svih banaka

Visa Avenue Mall Zagrebačke banke (UniCredit)

Diners karticama jednokratno

Maestro karticama svih banaka

Nakon odabira načina plaćanja određenom kreditnom karticom i upisa broja rata (ako se odlučite za obročnu otplatu) u pregledu narudžbe te upisa Vaših osobnih podataka, a nakon klika na gumb „plati“, pristupate zaštićenoj stranici pružatelja usluge online naplate (WSpay). Na zaštićenoj stranici upisujete podatke s kartice potrebne za autorizaciju transakcije, nakon čega ćete putem e-maila primiti potvrdu o narudžbi i autorizaciji Vaše kartice za navedeni iznos. Vaša kartica nakon autorizacije iznosa još neće biti terećena za navedeni iznos, tj. sredstva će biti samo rezervirana. Podaci će se provjeriti i najavit će se Vaš trošak. Tek nakon što Vama isporučimo naručene proizvode, izvršit ćemo naplatu sredstava i teretiti Vašu karticu. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih artikala, otkazati ćemo naplatu i Vaša kartica neće biti terećena. Zbog Vaše zaštite, naplatni sustav ne dopušta naplatu većeg iznosa od prethodno rezerviranog, niti dopušta uvid u broj kreditne kartice. Vidljiv je samo broj transakcije koji se šalje na naplatu ili otkazivanje prema kartičnoj kući. Bilo da otkažemo naplatu transakcije ili je pošaljemo na naplatu, o tome ćemo Vas obavijestiti pisano, putem e-maila. Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor (odustati od isporuke naručenih artikala) ukoliko utvrdi da je to u njegovom poslovnom interesu te se u tom slučaju obvezuje odmah, bez odgode, kupcu refundirati kompletan iznos transakcije.

Izjava o korištenju WSPay-a

Https://lokoti.hr (prodajno mjesto) koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

 

Plaćanje putem PayPal-a

Od nedavno na našoj web stranici možete koristiti i sigurno plaćanje putem poznatog sustava PayPal.

Konverzija valuta pri plaćanju karticama

Sva plaćanja karticama bit će provedena u hrvatskim kunama. Ukoliko ste izabrali neku drugu valutu (euro ili američki dolar), iznos za koji će se teretiti Vaša kartica preračunat je iz hrvatskih kuna u izabranu valutu prema tečaju Hrvatske narodne banke. Prilikom plaćanja navedeni iznos preračunava se u lokalnu valutu prema tečaju Vaše banke ili kartičarske kuće. Kao rezultat ovih konverzija, moguća su manja odstupanja naplaćenog iznosa od iznosa prikazanog u našoj web trgovini.

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Prilikom plaćanja kreditnim karticama u web trgovini www.interkor.net, Kupac broj kreditne kartice i druge podatke upisuje izravno u obrazac pružatelja usluge online naplate, koji je sigurnom SSL vezom spojen s našom web trgovinom. Podaci o kreditnim karticama kupaca ne pohranjuju se u sustavu web trgovine INTERKOR PLUS D.O.O. te ni na koji način nisu izloženi dohvatu niti neovlaštenom korištenju od strane trećih osoba, uključujući INTERKOR PLUS D.O.O.

WSpay primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem):

Artikle naručene u web trgovini www.interkor.net možete platiti i gotovinom, dostavljaču prilikom preuzimanja paketa. Ovaj način plaćanja, zbog mogućnosti i uvjeta tvrtke koja za nas vrši dostavu i naplatu, ograničen je na pakete, mase do 50 kg i obujma do 0,25 m3.

Dostava

Nakon što uplata po predračunu (ili uplata kreditnom karticom) bude vidljiva na našem transakcijskom računu (ili nam dostavite dokaz o uplati na e-mail info@lokoti.hr, kupljena roba priprema se za isporuku.

Naručene artikle isporučit ćemo kurirskom službom GLS-a. Isporuku ćemo izvršiti u roku 1 do 5 radnih dana od dana primitka uplate (virmansko plaćanje) ili od dana primitka narudžbe (plaćanje pouzećem ili kreditnim karticama). Isporuke na otoke i u manja mjesta radimo jednom do dva puta tjedno po unaprijed utvrđenom rasporedu.

Moguće je da neki od naručenih artikala imaju produženi rok isporuke ili su nedostupni za isporuku. Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko INTERKOR PLUS D.O.O. iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno će kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.

Ukoliko dođe do otkazivanja naruđbe, ili zbog nekog nepredviđenog razloga (više sile ili slično) Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti kupljene proizvode, INTERKOR PLUS D.O.O. se obvezuje Kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku od najviše 2 radna dana.

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Troškovi dostave nisu sadržani u cijeni robe iskazane uz artikl već se pribrajaju ukupnom iznosu u pregledu narudžbe nakon što kupac upiše broj pošte grada (mjesta) u koji se dostavlja. Troškove dostave sadržavati će i predračun po kojem se vrši plaćanje, a koja se Kupcu dostavlja na e-mail odmah, nakon što Kupac zaključi narudžbu. Cijena dostave ovisi o vrsti, volumenu i težini robe te potrebne udaljenosti transporta.

Kod odabira isporuke kurirskom službom, primatelj je obvezan priopćiti točan broj mobilnog telefona radi pravodobnog informiranja o isporuci.

TISAK DOSTAVA

TISAK DOSTAVA MOGUĆA JE SAMO UNUTAR REPUBLIKE HRVATSKE.

Kod izbora TISAK DOSTAVE obavezno navesti naziv, šifru i adresu Tisak kioska na kojem želite podignuti paket. Ove podatke unesiti u polje NAPOMENA UZ NARUDŽBU na stranici plaćanja.

Podatke o najbližem kiosku Tiska možete pronaći na stranici TISAK LOKATOR

PREUZIMANJE DOSTAVE

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda isti pregledati u prisustvu dostavnog radnika. Ukoliko uoči bilo kakva oštečenja, dužan ih je odmah reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, o tome napraviti zapisnik, obrazac kojeg dostavljač ima uza se te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Ukoliko Kupac propusti postupiti na ovaj način, naknade reklamacije nećemo moći uvažiti.

Ukoliko prilikom kupovine, kao način preuzimanja kupljene robe, kupac odabere osobno preuzimanje robe na adresi prodavatelja, troškovi dostave se ne zaračunavaju.

Povrat / Reklamacija

Sve reklamacije vezane za kupljenu robu ili postupanje naših prodajnih operatera, nezadovoljstvo, pokude, ali i pohvale, primamo isključivo u pisanom obliku, poštom na adresu „INTERKOR PLUS D.O.O., Zeleni dol 11, 10000 Zagreb“ ili e-poštom na adresu info@lokoti.hr..

U skladu s odredbama članka 72. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupnji u roku od 14 dana od dana primitka kupljenih proizvoda, te zahtijevati povrat sredstava od prodavatelja.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena.

Da bi kupac ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, treba obavijestiti INTERKOR PLUS D.O.O. o svojoj odluci isključivo u pisanom obliku, poštom na adresu „INTERKOR PLUS D.O.O., Zeleni dol 11, 10000 Zagreb“ ili e-poštom na adresu info@lokoti.hr..

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.

Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada INTERKOR PLUS D.O.O. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca INTERKOR PLUS D.O.O. može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena na adresu sjedišta tvrtke. Povrat se može napraviti isključivo za neoštećene proizvode, u originalnom pakiranju sa pratećom dokumentacijom i originalnim računom, u suprotnom se reklamacija neće moći priznati.

Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu INTERKOR PLUS D.O.O., Zeleni dol 11, 1000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Prodavatelju uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.

Izravne troškove povrata robe kupac mora snositi sam. U skladu sa Zakonom korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

EU PLATFORMA ZA INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA (ORS): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

OBRAZAC ZA POVRAT ROBE (PDF)

Zaštita privatnosti:

INTERKOR PLUS D.O.O. obavezuje se štititi osobne podatke kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza.

INTERKOR PLUS D.O.O. u slučaju registracije kupca, informira sve registrirane kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke INTERKOR PLUS D.O.O. kao i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Prilikom plaćanja kreditnim karticama u web trgovini www.interkor.net, Kupac broj kreditne kartice i druge podatke upisuje izravno u obrazac pružatelja usluge online plaćanja, koji je sigurnom SSL vezom spojen s našom web trgovinom. Podaci o kreditnim karticama kupaca ne pohranjuju se u sustavu web trgovine INTERKOR PLUS D.O.O. te ni na koji način nisu izloženi dohvatu niti neovlaštenom korištenju od strane trećih osoba, uključujući INTERKOR PLUS D.O.O..